RSG 't RIJKS

Hieronder een fotoverslag van de Griekenlandreis 2008


Hier vind je allerlei informatie over de Griekenlandreis van RSG 't Rijks:
  • de plaatsen die we bezoeken
  • onze hotels
  • de restaurants
  • de opdrachten
  • topo-kaarten
  • reisinformatie

Als we in Griekenland zijn en we kunnen ter plaatse een computer gebruiken die op internet is aangesloten, dan zullen we een kort verslag van die bepaalde dag plaatsen. Maar ook ouders, vrienden en kennissen kunnen berichtjes achterlaten.



INTERESSANTE WEBSITES:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het echt geweldig wat u allemaal aan deze website doet. Het ziet er echt heel professioneel uit. Ook bedankt van mijn ouders, zo kunnen ze me namelijk goed volgen. Tot morgen allemaal! ik heb er IIG super zin in. xxx gwennie

Kees Breure zei

Voor Eveline B

Hier je oompje vanaf de boerderij. Ik heb je ouders weer eens geholpen met de comp.
Een hele leuke weblog! Jij en de andere hebben er echt! wat van gemaakt!!!!

Veel plezier en geniet ervan en kom met veel leuke verhalen thuis.

Groetjes
Gert

Kees Breure zei

Evelintjeee!!!!

Alles goed daar??? We missen je hier in dit kleine landje... maarja... Zwijnshoofd was heel hip(H)het is stil zonder je... nog lekker weer daar??? zijn er nog lekkere grieken??? vast wel:O Tante Jack wil ook een griek!!! zoek even een mooie, lieve griek voor haar uit en stop maar in de koffer...whaha... een lekkere dikke zoen van haar, en ik moet weg met haar naar zevenbergen. doe die mensen daar de groeten...

daaaggggggg lekkere dikke pakkerd:D

xxxxxxxjes your're little sister:D