Dag 1: Vertrek naar Brussel (vr. 14-03-08)

Met een bus van de firma Van Gompel (tel. 00 31 497 576000) vertrekken we om 06.00 uur naar het vliegveld van Brussel.

Iedereen wordt uiterlijk om 05.45 uur bij school verwacht (Stulemeijerlaan 24) met bagage en geldig identiteitsbewijs.

Het vliegtuig (SN 3245) vertrekt naar Athene om 09.35 uur. Na een vlucht van ongeveer iets meer dan 3 uur komen we rond 12.50 uur (13.50 uur plaatselijke tijd) aan op het vliegveld van Athene.

De bus staat dan klaar om ons naar hotel Carolina te brengen. Als er niks tegen zit, dan arriveren we daar voor 16.00 uur.

View Larger Map

John Demmers zei

Vanmorgen vroeg helaas 1 afmelding gekregen vanwege ziekte. We zijn dus met 30 leerlingen en 3 begeleiders op pad gegaan.

Na een snelle reis naar Brussel en een prima vlucht naar Athene zijn we in het zonnige zuiden aangekomen.

De bus stond ons keurig netjes op te wachten en bracht ons door het chaotische Athene naar ons hotel.

Rond vier uur had iedereen zijn kamers betrokken en hadden sommigen zich wat meer zomers aangekleed.

Anoniem zei

Ik hoorde al van Robert dat het lekker zonning was. Zijn winterjas kon wel ingepakt blijven. Heel veel plezier met z'n allen